joi, 20 februarie 2014

Prezentare GoldenTowns - notiuni de baza

1.Tipuri de constructii

Roads and intersections
Sunt 7 tipuri ,sunt folosite pentru a lega o cladire de restul si nu se poate construi o cladire daca nu ajunge un drum la ea.

  
Production Buildings
Sunt 7 tipuri de cladiri.Resursele sunt folosite pentru constructia, upgradarea sau recrutarea unitatilor din joc.


Basic Services Buildings 
Sunt 7 tipuri de cladiri.Sunt folosite pentru influenta oferita, necesara upgradarii altor cladiri.


Luxury Services Building 
Sunt 6 tipuri de cladiri.Sunt folosite pentru influenta oferita, necesara upgradarii altor cladiri. 


Military Buildings 
Sunt 6 tipuri de cladiri.Sunt folosite pentru a recruta unitatile de lupta.



2.Degradare cladiri
Dupa un timp tot ce construiti cu exceptia celor construite inainte sa apara tutorialul "Maria" se pot degrada.
Daca veti da click pe o casa noua veti observa un nivel de degradare care este exprimat in procente.Dupa ce trece de 80% ar fi indicat sa dati click pe simbolul verde pentru a repara cladirea.

Reparatia va costa un numar de resurse iar muncitorul va incepe sa o repare, deobicei durand cat constructia unei cladiri.






3.Informatii pentru fiecare tip de constructie 


HOUSEsunt folosite pentru marirea capacitatii de muncitori in oras cat si pentru cresterea fericirii.
WAREHOUSE” este folosit pentru marirea capacitatii de depozitare a resurselor in oras, pentru fiecare depozit sau un nivel mai mare la el, capacitatea creste cu 600 resurse.

MARKET” influenta asupra caselor, pentru upgradarea caselor la nivelul 2.

FIREHAL” influenta asupra caselor, pentru upgradarea caselor la nivelul 4.


HOSPITAL” influenta asupra caselor, pentru upgradarea caselor la nivelul 5.

POLICESTATION” influenta asupra caselor, pentru upgradarea caselor la nivelul 3.

SCHOOL” este folosita pentru antrenarea unor muncitori speciali(politisti,pompieri,etc), acesti muncitori vor fi necesari la celelalte cladiri inafara de Cladiri pentru resurse, primarie, depozit, cimitir, market.

RESTAURANT” influenta asupra caselor, pentru upgradarea caselor la nivelul 6.

CASINO” este influenta asupra caselor, pentru upgradarea caselor la nivelul 9.

BANK” influenta asupra caselor, pentru upgradarea caselor la nivelul 8.

BROTHEL” influenta asupra caselor, pentru upgradarea caselor la nivelul 10.

GRAVEYARD” este folosit pentru muncitorii decedati.

CHURCH” influenta asupra caselor, pentru upgradarea caselor la nivelul 7.

PRODUCTION BUILDINGS” folosite pentru producerea resurselor.


4.Bara informatii
 

Gold
Aurul detinut.
 
Level
Pentru fiecare actiune din joc,  primiti un punct de experienta sub forma unei stelute.Mutati cursorul deasupra ei si primiti 1 exp.

Happiness
Gradul de fericire este determinat de nivelul caselor de locuit.

Population
Este determinata de numarul cetatenilor recrutati din primarie sau cumparati de la piata.

Storage  
Este determinat de warehouse. In cazul in care observati, capacitatea stocare se apropie de 100%, este nevoie de upgradarea depozitului de resurse.Toate resursele produse dupa depasirea procentului de 100%, sunt pierdute. 

Energy
Fiecare activitate in oras consuma 1 energi.Energia creste cu 1 pe ora sau o puteti incarca cu ajutorul aurului, pretul ei creste/scade in functie de numarul de energie care a fost cumparat de ceilalti jucatori in ziua respectiva.








 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu